Vlasta Pechová

Baví mne, když fantazie a tvořivost obohacuje náš život.
  • Počet článků 18
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1392x

Vlasta Pechová

Možnosti rozvoje v Taiji (Tai chi)

Byl to právě osobní a lidský přístup mého učitele, který ve mně postupně zažehl vášeň k Taiji (Tai chi). A protože mi to dává smysl, přistupuji i já ke svým žákům s ohledem na jejich osobnost a schopnosti.

12.3.2023 v 13:39 | Karma: 4,13 | Přečteno: 112x | Ostatní

Vlasta Pechová

Já a Taiji - setkání s učitelem

Životní cestičky se vinou jedna přes druhou. Možná si myslíme, že víme přesně, co se děje a že svůj život tvarujeme podle svých představ. Pak zjistíme, že se ty cestičky proplétají a splétají úplně jinak.

2.3.2023 v 8:57 | Karma: 3,69 | Přečteno: 136x | Osobní

Vlasta Pechová

Střed těla - centrum pohybu

Opět tu nejprve zazní jeden z Klasických textů o Taiji (Tai chi): "Buď jako váha, aktivně se otáčej kolem svého středu."

10.4.2022 v 17:47 | Karma: 5,48 | Přečteno: 103x | Diskuse| Miniblogy

Vlasta Pechová

Nahřívání chodidel - podpora imunity

V Taiji (Tai chi) pracujeme s bodem ledvin. Říkáme mu bublající pramínek a nachází se na chodidle. Tento bod je důležitý nejenom pro cvičení Taiji. Je také významný pro podporu zdraví a imunity.

10.4.2022 v 16:24 | Karma: 6,87 | Přečteno: 180x | Diskuse| Miniblogy

Vlasta Pechová

Rotující bota jako brána do vesmíru

Klasický text mistrů říká: „I když existuje obrovské množství proměn, princip, který je prostupuje, je jen jeden."

10.4.2022 v 13:06 | Karma: 5,14 | Přečteno: 151x | Ostatní